ベン・ウィショー in "Layer Cake" by Matthew Vaughn



マシュー・ヴォーン監督:
私が全ての脚本を書きました。この(ベンの)キャラクターは35歳の乱暴で間抜けな大柄男というような設定だったんです…。で、ベンが(オーディションに)現れてセリフ読みをしてもらって、ぶっ飛びました。そんなわけで、デュークの従兄弟からデュークの甥っていう設定に変えたんです。で、ベンに言いました『君のために脚本を書き換えたよ、君はファンタスティックだ。』

Matthew Vaughn: I rewrote the whole script for. He came in, and that character was meant to be 35 and huge—one of those idiot muscleheads, or knuckleheads, I think you guys call them. And he came in and did a reading that just blew me away. So he came in and went from being Duke’s cousin to Duke’s nephew. I said, “we’re rewriting it for you; you were fantastic.”
http://www.cinecon.com/news.php?id=0505112





ネタバレになるけれど…
2つ目のビデオのエンディングは、使われなかった別バージョン。
The 2nd video shows a different version of the ending which was not chosen at the end.

Comment

Comment Form

Only the blog author may view the comment.

Trackback


Use trackback on this entry.

Search form